چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
119985
شنبه 1401/11/08 ساعت 15:10
کارشکنی دستگاه های اجرایی در اعطای امتیازات به خانه های نسقی
گیلان
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس مطرح کرد؛

کارشکنی دستگاه های اجرایی در اعطای امتیازات به خانه های نسقی

رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: خانه های نسقی طبق قانون باید از امتیاز آب و برق و گاز به صورت موقت برخوردار شوند اما دستگاه های اجرایی در اجرای این قانون کارشکنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر رشت با اشاره به تصویب قانونی در سال ۹۶ مبنی بر اعطای آب و برق و گاز به صورت موقت به خانه های نسقی گفت: متاسفانه در دادن این امتیازات به خانه های نسقی کوتاهی شده و به همه مالکان این امتیازات داده نشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: امسال نیز در قانون آورده ایم که قانون مربوط به آب و برق و گاز خانه های نسقی تمدید شود اما متاسفانه دستگاه ها در این باره کارشکنی کردند.

وی با بیان اینکه ندادن آب و برق و گاز به صورت موقت به خانه های نسقی خلاف قانون است، عنوان کرد: تا زمانی که فرد در این خانه ها ساکن است باید از این امتیازات برخوردار شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
جبار کوچکی نژاد رشت شورای شهر رشت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا