چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
120320
سه‌شنبه 1401/11/11 ساعت 08:08
مدیریت مصرف گاز با ورود توده هوای سرد در مازندران
مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران تاکید کرد

مدیریت مصرف گاز با ورود توده هوای سرد در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با ورود توده هوای سرد در استان، به مازندرانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود نسبت به مدیریت مصرف انرژی گرمایشی گاز سوز اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد افت فشار گاز نشویم.

حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مازندران، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان با عبور سامانه بارشی از جنوب رشته کوه البرز از صبح روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه شاهد بارش برف به ویژه در مناطق با ارتفاع بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ متر روبه رو هستیم.

وی افزود: وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در ارتفاعات شهرستان‌ها به‌ویژه در غرب مازندران را در این جو هوای سرد شاهد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره مه آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و کولاک برف و احتمال مسدود شدن محورهای کندوان و هراز، گفت: به هم استانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود نسبت به مدیریت مصرف انرژی گرمایشی به ویژه گاز اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد افت فشار گاز نشویم.

این مسئول با تاکید بر اجتناب از سفرهای غیر ضروری به‌ویژه در ارتفاعات، تصریح کرد: رانندگان نیز در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی به‌ویژه کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کرده و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: صاحبان پرورش گل، گیاه و طیور نسبت به تنظیم دما و سیستم گرمایشی اقدام کنند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
توده هوای سرد مدیریت انرژی حرارتی مدیریت بحران منطقه مازندران هشدار هواشناسی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا