چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
120628
چهارشنبه 1401/11/12 ساعت 19:44
نمایندگان گلستان در لیگ برتر والیبال حریفان خود را مغلوب کردند
گلستان
لیگ برتر والیبال؛

نمایندگان گلستان در لیگ برتر والیبال حریفان خود را مغلوب کردند

گرگان- تیم های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان موفق شدند رقبای تهرانی و مازنی خود را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال مردان پاس گرگان شامگاه چهارشنبه و از سری رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال میزبان تیم صدرنشین هراز آمل بود.

این دیدار در سالن امام (ره) شهر گرگان و با حضور حدود هزار تماشاگر گرگانی برگزار شد و بازیکنان عیسی سنگدوینی در پاس گرگان موفق شدند در یک دیدار جذاب و نفس‌گیر با نتیجه سه بر یک صدرنشین رقابت‌ها را با نتیجه سه بر یک با شکست بدرقه کنند.

پاس گرگان تا هفته بیست و سوم رقابت‌ها با ۱۳ برد و کسب ۴۰ امتیاز در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد.

تیم شهرداری گنبدکاووس هم در هفته بیست و سوم رقابت‌ها میزبان سایپای تهران بود.

بازیکنان احد ارمشی در شهرداری گنبدکاووس عصر امروز در سالن المپیک این شهر با نتیجه سه بر دو تیم سایپا را مغلوب کرد.

شهرداری گنبدکاووس هم تا هفته بیست و سوم رقابت با کسب ۹ برد و کسب ۲۵ امتیاز در رتبه دهم لیگ برتر قرار دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گلستان لیگ برتر والیبال والیبال
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا