چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
120797
پنج‌شنبه 1401/11/13 ساعت 21:20
سرمایه‌گذاری 890 میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان
گلستان
استاندار گلستان خبرداد؛

سرمایه‌گذاری 890 میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان

گرگان- استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری 890 میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های نوسازی مدارس استان گلستان اظهار کرد: طرح ملی محرومیت‌زدایی با ۵۰ پروژه و ۳۰۰ کلاس درس با مساحت ۵۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در این دولت در استان گلستان به اجرا گذاشته شده است.

استاندار گلستان افزود: آسفالت و ایزوگام مدارس با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس با ۷۵۰ کلاس درس با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل در مناطق محروم استان در قالب طرح شهید پناهی بخشی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در این مدت است.

وی گفت: تصویب پنج طرح با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به گلستان اتفاق بسیار مثبتی بود که در این سفر رقم خورد.

زنگانه بیان کرد: تکمیل پروژه تمام خیری هنرستان محمدی در گنبدکاووس با هزینه ۲۷ میلیارد تومان، تکمیل اولین مرکز رشد و فن‌آوری دانش آموزی در مرکز استان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و تکمیل اولین استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به مساحت هزار و ۵۰۰ متر از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان گلستان است.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور ۱۷ پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت ۷۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان ایران استوار دهه فجر علی‌محمد زنگانه گلستان نوسازی مدارس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا