چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
120811
پنج‌شنبه 1401/11/13 ساعت 22:57
دشت سومین مدال طلای مازندرانی‌ها در زاگرب/ سوادکوهی هم طلایی شد!
مازندران

دشت سومین مدال طلای مازندرانی‌ها در زاگرب/ سوادکوهی هم طلایی شد!

علی سوادکوهی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم آزاد کشورمان در فینال این وزن حریف گرجستانی را شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کشتی‌گیر وزن ۷۹ کیلوگرم آزاد کشورمان در فینال این وزن حریف گرجستانی را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پی لانگ لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی سیف الدین آلکما از فرانسه را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

ملی پوش کشورمان در مقابل ولادمیری گامکرلیدزه قهرمان ۲۳ سال جهان ازگرجستان با نتیجه ۱۰ بر یک یه پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

سوادکوهی در دیدار پایانی به مصاف آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک این کشتی‌گیر را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 

به گزارش فارس، پیش از این شب گذشته حسن یزدانی و رضا اطری دو‌ مدال طلای اول را برای مازندرانی ها در تیم ملی بدست آورده بودند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹

 


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
تیم ملی زاگرب سوادکوهی کشتی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا