چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121128
یکشنبه 1401/11/16 ساعت 23:24
تأکید بر تقویت زیرساخت‌های مازندران  برای ارائه خدمات ملی در خور شأن به مردم
مازندران

تأکید بر تقویت زیرساخت‌های مازندران برای ارائه خدمات ملی در خور شأن به مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با وزیر کشور با بیان اینکه مازندران، استان تهران دوم است، گفت: زیرساخت‌های مازندران ضعیف است و در حد خدمات ملی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با گرامیداشت دهه فجر به‌ویژه ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: صبر زینبی در مقابله با بحران‌ها در آینده ضروری است.

وی با تقدیر از مردمی که تمام تهدیدها و فشارها که پای جنگ‌های سخت و نرم ایستادند، افزود: انشاءالله مردم در ۲۲ بهمن ماه آینده نشان می‌دهند تصوری که دشمن دارد خواب و خیال است که به‌طور حتم امسال از همه سال‌های پیش از کرونا و پیش از انقلاب پرشورتر خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با درخواست از وزیر کشور مبنی بر اینکه به مازندران ما بیشتر توجه کنند، اظهار کرد: مازندران، استان تهران دوم است و نیمی از تهرانی‌ها تا یک فرصت دو سه روزه پیدا کنند به مازندران سفر می‌کنند و در خدمت‌شان هستیم.

محمدی لائینی با اعلام اینکه زیرساخت‌های مازندران ضعیف است و در حد خدمات ملی نیست، تصریح کرد: باید پروژه‌های نو، پیشرفته و مدرن افتتاح شود که باید صد قدم جلوتر از زمان خودمان باشیم و روزمره پیش نرویم.

وی با بیان اینکه در بحث حمل و نقل عمومی مازندران بسیار ضعیف است، اضافه کرد: حمل و نقل عمومی باید مدرن شود، تا با تردد وسایل نقلیه عمومی کمتر به طبیعت آسیب وارد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه به‌موازات تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به این بخش توجه شود، خاطرنشان کرد: البته نیاز است که بخش‌های خصوصی را به‌طور جدی وارد میدان شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد کار آزادسازی دریا انجام شد، اظهار کرد: تا یک طرح دریایی نداشته باشیم استفاده از دریا ضابطه‌مند نمی‌تواند باشد، اینها را به بخش‌هایی که می‌توانند امکانات رفاهی را بیاورند و مسائل فرهنگی را رعایت کنند واگذار کنیم تا یک ساحل تفریحی فرهنگی داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین قدرت برای حفظ قدرت مردم هستند مردم مازندران پای این انقلاب هستند این سرمایه مهم باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تابستان گذشته خاموشی برق و زمستان امسال قطعی گاز نداشتیم که یک عده این موفقیت‌ها را بیان نمی‌کنند، تصریح کرد: البته برخی از نابسامانی‌ها به‌ویژه در حوزه توزیع انرژی، مرکبات، مساله برنج درباره آن با رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردیم، البته استاندار فهیم و مدبر اقدامات خوبی را انجام داده، زیرساخت‌های صادرات فراهم نبوده و فراهم شدنش زمان می‌برد، امیدواریم تا سال آینده شاهد حل این مشکلات باشیم.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه نعمت وجود امام راحل در دیروز، نعمت وجود رهبر معظم انقلاب امروز و نعمت وجود دولت انقلابی را باید قدر بدانیم، افزود: هدف از اغتشاشات هم این بود که دولت انقلابی را ناکام بگذارند و بعد بگویند که دولتی که این‌ همه شعار می‌داد، نتوانست.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول دولت اتمام پروژه‌های نیمه کاره است، گفت: در همین ایام دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آیت الله محمدی لایینی زیرساخت‌های مازندران سفر وزیر کشور به مازندران مازندران نشست با وحیدی وزیر کشور نماینده ولی فقیه در مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا