چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121173
دوشنبه 1401/11/17 ساعت 14:10
73 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

73 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 73 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان تحت مداوا و بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۷۳ بیمار بوده که نسبت به روز گذشته سه نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و چهار نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در هفته‌های اخیر بین ۶۰ تا ۸۰ نفر در نوسان است.

وی ادامه داد: از ۱۴ شهرستان گلستان ۶ شهرستان مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آق قلا، ترکمن و بندرگز در وضع زرد و پرخطر کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان افزود: براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوع کرونا در شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان، کردکوی، کلاله، گمیشان و گنبدکاووس در وضع عادی و آبی قرار دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا