چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121593
چهارشنبه 1401/11/19 ساعت 19:21
تداوم پایبندی مردم به جمهوری اسلامی ایران در 22بهمن نمایان می شود
گلستان
نماینده ولی فقیه در گلستان:

تداوم پایبندی مردم به جمهوری اسلامی ایران در 22بهمن نمایان می شود

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: تداوم پایبندی مردم به جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده و پرشور آنها در راهپیمایی 22 بهمن نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان اظهار کرد: با وجود آنکه مردم ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و در برخی مواقع اختلاف نظراتی در جامعه دیده می‌شود اما هرگز اجازه دخالت دشمن در امور داخلی کشور را نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: ایادی امپریالیسم و استکبار همیشه در کمین هستند تا با بروز اندکی اختلاف، توطئه‌های تفرقه افکنانه خود را در کشور پیاده کند.

وی ادامه داد: انتظار است که مردم همانند ۴۴ سال گذشته هوشیار باشند و نگذارند نقشه‌های شوم و تفرقه انگیز دشمن به ثمر بنشیند.

نورمفیدی ادامه داد: یکی از نقشه‌های همیشگی دشمن برای واردکردن خدشه به وحدت ایران، پررنگ کردن اختلافات مذهبی شیعه و سنی است.

امام جمعه گرگان گفت: مذاهب اسلامی، نقاط مشترک بسیار زیادی با هم دارند و برخی اختلاف دیدگاه هیچ گاه نمی‌تواند باعث دشمنی آنان با یکدیگر شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آیت الله نورمفیدی راهپیمایی 22 بهمن فرهنگ عمومی گرگان گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا