چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121792
پنج‌شنبه 1401/11/20 ساعت 18:59
10 دستگاه خودروی حمل پسماند تحویل دهیاری های گلستان شد
گلستان
در دهه فجر؛

10 دستگاه خودروی حمل پسماند تحویل دهیاری های گلستان شد

گرگان- 10 دستگاه خودروی حمل پسماند و هفت بسته تجهیزات آتش نشانی طی مراسمی، تحویل دهیاری های گلستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تحویل ماشین آلات دهیاری‌ها با حضور علی محمد زنگانه، استاندار گلستان و سردار مجید بکائی جانشین فرمانده قرارگاه جهادی وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم ۱۰ دستگاه خودرو حمل پسماند نیسان به ارزش پنج میلیارد تومان به دهیاری‌های استان تحویل شد و همچنین هفت بسته تجهیزات ویژه آتش نشانان روستایی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به دهیاران تحویل داده شد.

خودروهای حمل پسماند به دهیاری روستاهای یا چشمه سفلی کلاله، گلندفخراباد و تاریکی گرگان، ساری بخش گنبدکاووس، خاندوز سادات ازادشهر، قلعه محمود گرگان، گزشرقی بندرگز، لوه گالیکش، کوچک استاجیق علی آباد کتول، چناران مراوه‌تپه و ترسه مینودشت اهدا شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان دهیاری گرگان مدیریت پسماند
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا