چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121866
جمعه 1401/11/21 ساعت 12:36
مادر جوان باردار توسط هلال احمر از منطقه برفی به بیمارستان‌منتقل شد
گلستان

مادر جوان باردار توسط هلال احمر از منطقه برفی به بیمارستان‌منتقل شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ساعت 3:30 صبح امروز نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر یک مادر جوان باردار را از منطقه برفی دوزین به بیمارستان شهرستان مینودشت منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۳۰ امروز جمعه ۲۱ بهمن گزارشی مبنی بر نیاز انتقال یک‌مادر جوان باردار به بیمارستان رسید که پس از ان دو نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس به محل موردنظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این مادر ۲۰ ساله باردار که برای زایمان به خانه بهداشت شهر دوزین مراجعه کرده بود بخاطر شرایط خاص باید به بیمارستان منتقل می شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و بارش برف در این منطقه، نیروهای امدادی با اعزام به محل، با یک دستگاه امبولانس مادر باردار را به بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مینودشت منتقل شد.

وی بیان کرد: با توجه به گزارشات واصله حال مادر و نوزاد خوب بوده و تحت مراقبت پس از زایمان هستند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
باردار گلستان مادر نجات هلال احمر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا