چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
121928
جمعه 1401/11/21 ساعت 20:02
نخستین بیمارستان دامپزشکی شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد
گلستان
همزمان با دهه مبارک فجر؛

نخستین بیمارستان دامپزشکی شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد

علی آبادکتول- نخستین بیمارستان دامپزشکی علی آبادکتول با تلاش و سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر جمعه نخستین بیمارستان دامپزشکی علی آباد کتول با تلاش و سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی با حضور نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، استاندار گلستان، مدیرکل دامپزشکی استان و سایر مسئولان اجرایی استان و شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل دامپزشکی گلستان در آیین بهره برداری از این بیمارستان گفت: در این مرکز درمانی بخش‌های دام بزرگ و کوچک، طیور، آبزیان و زنبور عسل در سه بخش درمانی، آزمایشگاه و داروخانه وجود دارد.

علی کاووسی افزود: همه ملزومات و بخش‌هایی که به صورت متعارف باید در بیمارستان‌های ویژه دام موجود باشد در این مرکز درمانی ایجاد شده و با افتتاح آن می‌توان به تولیدکنندگان حوزه دام و دامپزشکی در استان و شهرستان خدمات گسترده‌ای ارائه کرد.

کاووسی با اعلام حمایت از طرح‌های دانش بنیان در حوزه دامپزشکی افزود: افتتاح این بیمارستان زمینه ارائه خدمات و دسترسی آسان به امور درمانی دام و طیور را برای تولیدکنندگان مهیا و در روند فعالیت‌های مربوط به پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک میان انسان و دام نیز کمک شایانی به دامپزشکی خواهد کرد.

به گفته مجری احداث این بیمارستان، برای ساخت و تکمیل تجهیزات این مرکز درمانی حوزه دامپزشکی افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که زمینه اشتغال ۲۰ نیروی متخصص، فوق تخصص و پیرادامپزشک را فراهم کرده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دامپزشکی دامپزشکی گلستان علی آبادکتول علی کاووسی گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا