چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
122016
شنبه 1401/11/22 ساعت 12:28
پیام حضور پرشور در راهپیمایی: مردم حافظ و نظام و انقلاب خود هستند
گلستان
استاندار گلستان مطرح کرد؛

پیام حضور پرشور در راهپیمایی: مردم حافظ و نظام و انقلاب خود هستند

گرگان- استاندار گلستان گفت که حضور پرشور مردم در راهپیمایی چند پیام دارد که یکی از آن ها این است که بدخواهان بدانند که مردم در صحنه حاضر و حافظ نظام و انقلاب خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، پیش از ظهر شنبه در حاشیه آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب، اظهارکرد: پیامی که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارد، بخشی به دشمنان کینه توز است.

استاندار گلستان افزود: بدخواهان بدانند که مردم در صحنه حاضر و حافظ نظام و انقلاب خود هستند.

وی بیان کرد: پیام به افراد نفوذی و جریان فتنه گر داخلی هم این است که دست از این کارها و اقدامات بردارند.

زنگانه ادامه داد: پیام حضور پرشور، به مسئولان این است که قدر مردم را بدانیم و با همه توان و تلاش سعی کنیم، مشکلاتی که برخی به دلیل تحریم‌ها و برخی به دلیل سوء مدیریت‌ها است را از پیش روی مردم برداشته و گام بلندی را برای پیشرفت انقلاب در گام دوم برداریم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
22 بهمن استانداری گلستان دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن علی‌محمد زنگانه گرگان
اشتراک گذاری