چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
122104
شنبه 1401/11/22 ساعت 15:47
روایت فرزند شهید اندرزگو درباره خدمت به مردم و مراقبت از بیت‌المال/امروز ایران در اوج اقتدار است
مازندران

روایت فرزند شهید اندرزگو درباره خدمت به مردم و مراقبت از بیت‌المال/امروز ایران در اوج اقتدار است

حجت الاسلام اندرزگو فرزند شهید اندرزگو با بیان اینکه امروز ایران در اوج اقتدار است، گفت: شهدا و افراد اثرگذار در انقلاب نظام و انقلاب را به این جایگاه رساندند و شهیداندرگو آنقدر به بیت‌المال توجه داشت که کارگری می‌کرد تا معاش خانواده را تامین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی اندرزگو فرزند شهید اندرزگو در جمع مردم و راهپیمایی‌کنندگان روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۱۵ سال زمان مجاهدت شهید اندرزگو شخصیت طلبه چریک برای رهایی ایران اسلامی از دست رژیم‌ پهلوی بود که همراه امام (ره) و یارانش جانانه برای انقلاب ایستادند.

وی با بیان اینکه شهید اندرزگو با قدرت معنوی رژیم را در دستگیری خود مایوس کرد،گفت: تحولات و فراز و فرود زندگی شهید فراوان است و مجاهدت شهید مثال‌زدنی بود که ما در شرایط فعلی به آن‌ نیاز داشته و مسؤولان باید این ویژگی‌ها را تقویت و مردم ادامه دهنده این راه باشند.

 اندرزگو افزود: در شرایط خاص انقلاب باید خود را بسازیم و تقوا داشته باشیم که شهید تقوای فراوان داشت و موجب می‌شد، مراقبت کند.

فرزند شهید اندرزگو گفت: شهید اندرزگو مسائل را توجیه نمی‌کردند و مراقبه داشتند و نسبت به بیت‌المال توجه فراوان داشت.

وی افزود: اگر مسؤولی پست را طعمه بداند و دست در بیت‌المال مردم داشته باشد، نمی‌تواند جوابگو باشند.

این خطیب مذهبی بیان کرد: شهدا و افراد اثرگذار در انقلاب  نظام و انقلاب را به این جایگاه رساندند و  شهیداندرگو آنقدر به بیت‌المال توجه داشت که کارگری می‌کرد تا معاش خانواده را تامین کند.

وی گفت: باید مراقب باشیم و مسؤولان تقوا را رعایت کنند، متقی بوده و در خدمت مردم باشند و در مقابل مردم باید خاضع باشند و دولت و مجلس و قوه قضائیه در مقابل مردم باید سرتعظیم فرود آورند و خدمت‌گذار مردم باشند.

اندرزگو افزود: مسؤولان باید در مقابل دشمن محکم بایستند که در دوران گذشته برخی محکم نبودند و به مشکل برخوردیم.

وی گفت: امروز ایران در اوج اقتدار است و باید جهانیان، عظمت ملت ایران را ببینید و همه ما جانانه در مقابل دشمن بایستیم که هرگاه کوتاه آمدیم، دشمنان جلوتر آمدند و باید با مجاهدت در راه خدا به سرمنزل مقصود برسیم.

به گزارش فارس، امروز مردم بهشهر از چهارراه استقلال تا پارک ملت را با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس سر دادند و بار دیگر با شهدا و امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بهشهر راهپیمایی 22 بهمن فرزند شهید اندرزگو
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا