چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124282
دوشنبه 1401/11/24 ساعت 14:09
67 بیمار کرونایی  در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

67 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 67 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان تحت مداوا و بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۶۷۲ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و یک نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در هفته‌های اخیر بین ۶۰ تا ۸۰ نفر در نوسان است.

وی اعلام کرد: هم اکنون شهرستان‌های گالیکش، آزادشهر، مینودشت، آق قلا، ترکمن و بندرگز در شرایط زرد کرونایی قرار داشته و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی هستند.

گفتنی است: تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون از عواملی است که به گفته کارشناسان بهداشتی می‌تواند از شیوع کرونا جلوگیری کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا