چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124297
دوشنبه 1401/11/24 ساعت 15:46
تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به 41 میلیون مترمکعب رسید
مازندران

تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به 41 میلیون مترمکعب رسید

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: مصرف گاز باتوجه به برودت هوا در مازندران به 41 میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با توجه به برودت هوای سرد در اغلب نقاط کشور به‌ویژه در استان و پیشگیری از افت فشار گاز در شبکه سراسری و همچنین اعمال محدودیت در مصرف گاز واحد های تولیدى، به‌منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی، رعایت صرفه‌جویی مورد تاکید است.

همچنین از همه مشترکان خانگی تقاضا شده تا با رعایت صرفه‌جویی وتنظیم دمای از ۱۸ تا ۲۱ درجه و نیز خاموش کرد وسایل گازسوز اضافی و پوشیدن لباس مناسب زمستانی،کمک شود

همه برای کمک به به پایداری جریان گاز، امکان بهره مندی از این نعمت الهی را برای تمام مشترکان، به‌ویژه مشترکان مناطق دوردست و کوهپایه خواهد بود.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این‌باره در گفت‌‌وگو با فارس، اظهار کرد: مصرف گاز باتوجه به برودت هوا در مازندران به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت در مصرف گاز، خاطرنشان کرد: مشکلی در شبکه خانگی نداریم ولی اگر روند افزایشی مصرف تداوم یابد محدودیت‌هایی در صنایع پرمصرف خواهیم داشت که باید مردم به‌توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

پایان پیام /۸۶۰۳۴/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران برودت هوا حسینعلی محمدی قطعی گاز مدیرکل مدیریت بحران مازندران مصرف گاز
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا