چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124567
چهارشنبه 1401/11/26 ساعت 15:24
پرهیز از تردد به ییلاق‌ها و گردنه‌های برف‌گیر مازندران/ ضرورت مدیریت مصرف گاز
مازندران

پرهیز از تردد به ییلاق‌ها و گردنه‌های برف‌گیر مازندران/ ضرورت مدیریت مصرف گاز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: باتوجه به پیش‌بینی برف مردم از تردد به ییلاق‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان خودداری کنند، چراکه باتوجه به حجم عملیات در محورهای اصلی امکان امدادرسانی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز اظهار کرد: باتوجه به اینکه پهنه شمالی کشور و به ویژه پهنه جنوبی البرز درگیر برف است شاهد افزایش مصرف گاز در استان هستیم.

وی افزود: مصرف گاز در استان مازندران نیز با افزایش به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید که تاکید بر مدیریت مصرف است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان، تصریح کرد: حجم برف در ارتفاعات استان بسیار بالا است.

محمدی با تاکید بر اینکه مردم از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی برف مردم از تردد به ییلاق‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان خودداری کنند، چراکه باتوجه به حجم عملیات در محورهای اصلی امکان امدادرسانی وجود ندارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
جاده برفی حسینعلی محمدی زمستان سرد سقوط بهمن مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران
اشتراک گذاری