چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
124810
جمعه 1401/11/28 ساعت 23:44
نمایشگاه عکس طبیعت و گردشگری در گرگان برگزار شد
گلستان
با همت هنرمند گرگانی؛

نمایشگاه عکس طبیعت و گردشگری در گرگان برگزار شد

به همت هنرمند گرگانی نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت و گردشگری در خانه طبیعت گرگان برپا شد.

محمد عطایی در خصوص این نمایشگاه شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه متشکل از ۳۰ عکس از مناظر طبیعی گلستان با موضوع گردشگری است، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در خانه طبیعت گرگان واقع در جاده نهار خوران به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نوعی ویرایش جدید انجام شده است، افزود: تلاش کردم توجه مردم را به  مناظر طبیعی و گردشگری استان که برای ما گلستانی ها عادی شده است، را بیشتر جلب کنم.

این عکاس گلستانی اضافه کرد: در ویرایش جدید بخشی از عکس اصلی باقی مانده و بخش هایی را هم به صورت نقاشی دیجیتال درآمده است تا توجه بیشتری به خود جلب کند.

عطایی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه تا شنبه ۲۹ بهمن ماه دایر است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب از نمایشگاه دیدن کنند.

 به گزارش ایسنا برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت و گردشگری علاوه بر اینکه بستری برای ظهور و بروز هنر عکاسان  و آشنایی علاقه مندان با آثار آن ها است زمینه ای برای آشنایی بیشتر مخاطبان با جاذبه های گردشگری و رونق این صنعت است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
خانه طبیعت گردی گرگان نمایشگاه عکس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا