چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
125092
دوشنبه 1401/12/01 ساعت 16:55
57 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

57 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 57 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان تحت مداوا و بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۵۷ بیمار بوده که نسبت به ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ نفر کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و هفت نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در هفته‌های اخیر بین ۶۰ تا ۸۰ نفر در نوسان است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا