چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
126835
دوشنبه 1401/12/08 ساعت 08:00
دور دوم مرحله نیمه نهایی بسکتبال زنان در گرگان برگزار می شود
گلستان
لیگ برتر بسکتبال زنان؛

دور دوم مرحله نیمه نهایی بسکتبال زنان در گرگان برگزار می شود

گرگان- تیم بسکتبال شهرداری زنان گرگان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال، میزبان تیم گروه بهمن تهران است و در صورت برتری راهی فینال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان، فردا (سه شنبه) در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گرگان میزبان تیم گروه بهمن پایتخت خواهد بود.

شاگردان نیکا بیک لیک لی در تیم شهرداری گرگان در بازی نخست با نتیجه ۶۰ بر ۴۳ مقابل میزبان مدعی خود «گروه بهمن تهران» به برتری رسیدند.

گرگانی‌ها در صورت تکرار پیروزی برابر گروه بهمن راهی فینال می‌شوند.

ناهیده اسدی، کیمیا یزدان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی، ساغر آجیلی و تیناادنا عیسائیان از جمله بازیکنان تیم گرگان هستند که با هدایت نیکا بیک‌لیک‌لی در لیگ برتر حضور دارند


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال گرگان گلستان لیگ بسکتبال بانوان کشور
اشتراک گذاری