چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
126912
دوشنبه 1401/12/08 ساعت 13:56
58 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

58 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 58 بیماران کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان بستری هستد.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۵۸ نفر بیمار بوده که نسبت به ۷۲ ساعت اخیر ۹ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در هفته‌های اخیر بین ۵۰ تا ۷۰ نفر در نوسان است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا