چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
127053
سه‌شنبه 1401/12/09 ساعت 18:07
موسوی: اولین‌بار بود این جو را تجربه می‌کردم
مازندران

موسوی: اولین‌بار بود این جو را تجربه می‌کردم

مدافع نساجی بعد از تساوی این تیم مقابل استقلال در حضور تماشاگران پرشور نساجی گفت: نکته مهم بازی این بود که جو بازی از سوی هواداران و بازیکنان دو تیم فوق‌العاده بود و من برای اولین بار بود که این جو را تجربه می کردم.

به گزارش ایسنا، احمد موسوی، بازیکن نساجی پس از تساوی یک‌ بر یک نساجی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر بازی خوبی بود و دو تیم فوتبال قشنگی ارائه دادند و بازی هم در نهایت مساوی شد. نکته مهم بازی این بود که جو بازی از سوی هواداران و بازیکنان دو تیم فوق‌العاده بود و من برای اولین بار بود که این جو را تجربه می کردم.

جای هواداران در استادیوم‌ها خالی بود

مدافع تیم نساجی افزود: جای هواداران در استادیوم‌ها خالی بود. واقعا حس لذت‌بخشی بود و امیدوارم حضور آن‌ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

ببینید

وی درباره روند نساجی در دو بازی اخیر گفت: چند هفته‌ای از نظر فوتبالی خوب بازی کردیم اما نتایجی که می‌خواستیم نشد. خداراشکر در بازی جام‌ حذفی به پیروزی رسیدیم و این بازی نیز مقابل استقلال به حداقل امتیاز رسیدیم. خدا را شکر استرسی که داشتیم حل شد. امیدوارم بتوانیم به این روند به خوبی ادامه بدهیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

ویدئوی مصاحبه را تماشا کنید:

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
احمد موسوی استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا