چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
127057
سه‌شنبه 1401/12/09 ساعت 17:52
بائو: حق نساجی و استقلال تساوی بود
مازندران

بائو: حق نساجی و استقلال تساوی بود

معاون ورزشی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید دیدار تیمش برابر استقلال پر از هیجان بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مهمانش استقلال به تساوی یک بر یک رسید. میثم بائو، معاون ورزشی باشگاه نساجی و بازیکن سابق استقلال پس از این دیدار اظهار کرد: بازی با هیجانی بود. بازیکنان ما خوب بازی کردند. استقلال هم تیم پر هواداری است و ما هم هواداران زیادی داریم. مساوی حق دو تیم بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روی نیمکت استقلال بازیکنانی بودند که در جام‌جهانی بازی کرده‌اند و ما با این بضاعت برابر آنها خوب بازی کردیم. به همشهری‌های خودم تبریک می‌گویم. اینجا شور و هیجان خاصی دارد و به غیر از ورزشگاه آزادی، جو هیچ ورزشگاه مثل اینجا نیست.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی میثم بائو نساجی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا