چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
127076
سه‌شنبه 1401/12/09 ساعت 19:13
دختران بسکتبالیست گلستان فینالیست شدند/ عبور دوباره از سد بهمن
گلستان
لیگ برتر بسکتبال زنان؛

دختران بسکتبالیست گلستان فینالیست شدند/ عبور دوباره از سد بهمن

گرگان- تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه 73 بر 51 از سد تیم گروه بهمن تهران عبور کرده و با کسب دومین برد متوالی در مرحله نیمه نهایی، برای اولین بار به فینال صعود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان عصر سه شنبه در دومین جدال خود در مرحله نیمه نهایی موفق شد با نتیجه ۷۳ بر ۵۱ مقابل تیم گروه بهمن تهران به برتری برسد و برای اولین بار به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یابد.

شاگردان نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بانوان شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، همانند بازی نخست به پیروزی رسیدند.

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان نیز با نتیجه ۶۰ بر ۴۳ مقابل گروه بهمن پیروز شده بود.

دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر با حضور شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می‌شود.

ناهیده اسدی، کیمیا یزدان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی، ساغر آجیلی و تیناادنا عیسائیان از جمله بازیکنان تیم گرگان هستند که با هدایت نیکا بیک‌لیک‌لی در لیگ برتر حضور دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال گرگان گلستان لیگ برتر بسکتبال
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا