تودیع و معارفه «دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر» گلستان
مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با حضور حضرت آیتالله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دفتر ایشان برگزار شد.
در این مراسم از سالها تلاش «یاسر قزوهی» تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین «محمد دیلم» به عنوان دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان معارفه شد.