چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
128806
دوشنبه 1401/12/15 ساعت 15:51
وقوع آتش سوزی‌های عمدی در جنگل گالیکش/ماموران عازم منطقه هستند
گلستان
فرماندار گالیکش خبر داد؛

وقوع آتش سوزی‌های عمدی در جنگل گالیکش/ماموران عازم منطقه هستند

گالیکش- فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به وقوع سه فقره آتش‌سوزی عمدی در جنگل‌های این شهرستان، گفت: ماموران عملیاتی برای مهار حریق عازم منطقه شده اند.

علی جوان حاذق‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی ظهر امروز (دوشنبه) و در ارتفاعات صخره‌ای و جنگلی روستاهای بش اویلی و ترجنلی شاهد وقوع سه فقره حریق بودیم که به عقیده کارشناسان عمدی است.

فرماندار گالیکش افزود: مأموران محیط زیست، منابع طبیعی، مردم محلی و بسیجیان برای مهار آتش سوزی عازم جنگل‌های دچار حریق شده‌اند.

وی گفت: اواخر هفته گذشته هم در جنگل‌های شهرستان گالیکش شاهد حریق بودیم که با همراهی جوامع محلی خاموش شد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها گالیکش گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا