چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
129832
دوشنبه 1401/12/15 ساعت 19:04
بیماران کرونایی بستری گلستان طی 24 ساعت 20 درصد افزایش یافت
گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بیماران کرونایی بستری گلستان طی 24 ساعت 20 درصد افزایش یافت

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان طی 24 ساعت اخیر 20 درصد بیشتر شده است.

سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری بودند که ۱۵ نفر (۲۰ درصد) نسبت به روز گذشته بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان افزود: از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و سه نفر برای تنفس بهتر از دستگاه استفاده می‌کنند.

وی گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی رسمی وزارت بهداشت و درمان، پنج شهرستان گمیشان، ترکمن، بندرگز، آزادشهر و گالیکش در وضعیت زرد و شهرستان‌های مراوه‌تپه، کلاله، گنبدکاووس، مینودشت، آق‌قلا، رامیان، علی‌آبادکتول، گرگان و کردکوی در وضعیت عادی و آبی رنگ هستند.

گلفیروزی افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا از سوی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گرگان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا