چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
129845
دوشنبه 1401/12/15 ساعت 19:27
نفت مسجدسلیمان بازی برده را مساوی کرد/ نساجی با یک امتیاز برگشت
مازندران
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

نفت مسجدسلیمان بازی برده را مساوی کرد/ نساجی با یک امتیاز برگشت

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری که با دو گل از حریف جلو بود در نهایت به تساوی رسید و دو امتیاز حیاتی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز دوشنبه میهمان نفت مسجد سلیمان بود که جدال دو تیم با نتیجه ۲ به ۲ خاتمه یافت.

بازی دو تیم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و با قضاوت وحید زمانی آغاز شد. تیم نفت ابتدا با گل‌های عقیل کعبی (۲۳ - پنالتی) و حسین گودرزی (۳۳ - گل به خودی) از میهمان خود پیش افتاد اما نساجی در نیمه دوم به بازی برگشت و توسط علی شجاعی (۴۷) و علی داوران (۵۶) دروازه نفت را باز کرد.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی برای نخستین بار از ابتدای لیگ تاکنون ۱۳ امتیازی شد و یک رده در جدول صعود کرد و بالاتر از صنعت نفت ایستاد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا