چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
130062
چهارشنبه 1401/12/17 ساعت 12:24
1535 مسکن محرومان گلستان به بهره برداری رسید
گلستان
در نیمه شعبان؛

1535 مسکن محرومان گلستان به بهره برداری رسید

علی آبادکتول- در روز نیمه شعبان، آیین بهره‌برداری هزار و 535 مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه، با حضور استاندار گلستان، مدیرکل بنیاد مسکن و کمیته امداد استان، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس و جمعی از مسئولان، هزار و ۵۳۵ مسکن ویژه مددجویان به صورت متمرکز در علی آبادکتول به بهره برداری رسید.

این آیین در روستای عباس آباد برگزار و واحدهای مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان شد.

لازم به ذکر است این واحدها در قالب تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک های بلاعوض احداث شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل کمیته امداد گلستان استانداری گلستان افتتاح طرح عمرانی بنیاد مسکن گلستان علی آبادکتول نیمه شعبان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا