به گزارش خبرنگار مهر، همزمان نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج)، شهروندان آستانه اشرفیه با حضور در بارگاه ملکوتی آقا سیدجلال الدین اشرف این شهر، این روز خجسته را گرامی داشتند.