به گزارش خبرنگار مهر، در سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) دهه هشتادیها و نودیها در گرگان، سرود «بیعت میکنم» را همخوانی کردند.
در این همخوانی حدود ۱۵۰ دختر و پسر کودک و نوجوان حضور داشتن