چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
131185
پنج‌شنبه 1401/12/18 ساعت 21:58
تهاتر 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت 2 بیمارستان در مازندران
مازندران
استاندار مازندران اعلام کرد؛

تهاتر 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت 2 بیمارستان در مازندران

ساری- استاندار مازندران گفت: 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت دو بیمارستان و سرمایه گذاری های زیرساختی تهاتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در کارگروه اشتغال مازندران خدمت صادقانه برای تحقق مطالبات مردم را وظیفه و رسالت دولت برشمرد و گفت: در مدت فعالیت دولت با تلاش و خدمت جهادی رشد منفی اقتصادی استان بعد از ۱۰ سال مثبت شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر رشد اقتصادی استان در محدوده سه درصد است و اولین استانی هستیم که فاینانس اقتصادی را جذب کردیم و فاینانس هفت هزار میلیارد تومانی چین در حوزه زیرساخت‌های استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی تهاتر ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت دو بیمارستان را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: چند بانک نیز در حوزه‌های راه و آب سرمایه گذاری خواهند کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: کارگروه اشتغال استان از مهمترین ساختارهای قانونی و دولتی به شمار می‌رود که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای ایجاد و پایداری اشتغال در استان گام برمی دارد.

حسینی پور با تاکید بر توجه به آمار آن را لازمه برنامه ریزی دانست و گفت: مجموعه تعاون در عدالت محوری و مردم پایه شدن اقتصاد نقش اساسی دارد و اشتغال از مأموریت‌های اصلی وزارت تعاون است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران اشتغال محمود حسینی پور
اشتراک گذاری