چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
132613
دوشنبه 1401/12/22 ساعت 17:55
مطهری: در نیمه دوم سردرگم بودیم/ مردود شدن گل‌ ما بسیار مشکوک بود
مازندران

مطهری: در نیمه دوم سردرگم بودیم/ مردود شدن گل‌ ما بسیار مشکوک بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: درباره گلی که به ذوب‌آهن زدیم و مردود شد، فیلمی که دیدم واضح نبود و نمی‌توانم نظر قاطع بدهم اما خیلی مشکوک است. امیدوارم این صحنه کارشناسی شود و ان‌شاءالله من اشتباه کرده باشم.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری،‌سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اصفهان پایان یافت، اظهار کرد: از تک‌تک هوادانمان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم. نه تنها من بلکه همه بازیکنانم بابت نیمه دوم بدی که داشتیم و خیلی سردرگم بازی کردیم. در نیمه نخست خیلی با برنامه بودیم و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم اما در نیمه دوم واقعا آن نساجی که باید می‌بودیم نبودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دیروز هم راجع به بیانیه اظهار نگرانی کردیم، اگر داور جام‌جهانی را هم بیاوریم و اینطور بیانیه دهند، زیر فشار می‌رود. بابت گلی که زدیم باید کارشناسان نظر دهند که گروه داوری چه گرفتند. یکی ابتدا خطا گرفت و بعد یکی آفساید زد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فیلمی که دیدم واضح نبود و نمی‌توانم نظر قاطع بدهم اما خیلی مشکوک است. امیدوارم این صحنه کارشناسی شود و ان‌شاءالله من اشتباه کرده باشم.

ادامه دارد...


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال نساجی قائم شهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا