چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
132824
چهارشنبه 1401/12/24 ساعت 06:16
30 هزار فقره پایش دمای ادارات در گلستان انجام شد
گلستان
مدیرعامل گاز گلستان:

30 هزار فقره پایش دمای ادارات در گلستان انجام شد

گرگان- مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف در نیمه دوم سال جاری 30 هزار مورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی گلستان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به اداره‌ها و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرار داد.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تاکنون ۳۰ هزار پایش انجام شده است.

وی ادامه داد: نتیجه این پایش صدور سه مورد ممانعت و ۳۸۴ مورد اخطار برای ادارات پرمصرف بوده است ضمن اینکه کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف هم راهکارها و توصیه‌های لازم را به اداره‌های مربوطه ارائه کرده تا هرچه سریع‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
شرکت گاز استان گلستان علی طالبی گاز گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا