چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
133039
پنج‌شنبه 1401/12/25 ساعت 22:39
همایش طلایه داران تبلیغ در گلستان برگزار شد
گلستان
با حضور رئیس ستاد امر به معروف؛

همایش طلایه داران تبلیغ در گلستان برگزار شد

گرگان- همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه رمضان با حضور جمع زیادی از روحانیان و مبلغان دینی در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه رمضان با حضور جمع زیادی از روحانیان و مبلغان دینی در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این همایش اظهارکرد: تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: سامان دادن به امور تبلیغی، شناسایی نقاط تبلیغی و ساماندهی مبلغین و استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغی، از جمله مباحث مطروحه در این همایش است.

وی به فعالیت‌های دشمن و سرمایه گذاری او برای انحراف جوانان اشاره کرد و گفت: آنچه نیاز است مبلغان بدان توجه داشته باشند، پاسخ به شبهات جوانان است که باید بدان پرداخته شود و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: ماه مبارک رمضان بزرگترین ظرفیت برای تبیین و ترویج مبانی دین و اهل بیت (ع) است و با توجه به نیاز مردم باید بدان پرداخته شود.

وی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب خطاب به علما و روحانیون، رفتن سراغ جوانان و ارتباط گیری با آنها بوده و این یک ظرفیت بسیار مهم و عظیم است.

گرزین افزود: همایش طلایه داران تبلیغ با هدف هم افزایی بیشتر روحانیون در آستانه ماه رمضان برگزار شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و امام جمعه موقت تهران هم در این همایش در امامزاده عبدالله گرگان گفت: انبیا طهارت ذاتی، نورانیت و مخاطب شناس بودند و روحانیت هم باید در مسیر انبیا الهی حرکت کنند.

آیت الله کاظم صدیقی افزود: باید نیاز جوانان و قشرهای مختلف را تشخیص دهیم تا بتوانیم برای آن نسخه‌ای راهگشا بنویسیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان عباسعلی گرزین کاظم صدیقی گرگان گلستان همایش طلایه داران تبلیغ
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا