چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
133102
جمعه 1401/12/26 ساعت 15:26
اعطای 15 خودرو حمل زباله به دهیاری‌های استان مازندران
مازندران
با دستور استاندار مازندران انجام شد

اعطای 15 خودرو حمل زباله به دهیاری‌های استان مازندران

استاندارمازندران با بیان اینکه اولویت نخست شهرداران مدیریت پسماند است، گفت: دهیاری‌ها در مدیریت زباله باید احساس مسئولیت کنند.

سید محمود حسینی‌پور امروز در حاشیه مراسم اعطای خودروهای حمل زباله به دهیاری‌های مازندران با اشاره به وجود زباله در برخی از نقاط شهری استان تاکید کرد که چهره شهرهای مازندران باید هر چه زودتر از زباله پاک شود.

وی با تاکید بر داشتن محیط زیست سالم در مازندران، افزود: حفاظت از محیط شهرها وظیفه شهرداران است اگر در مازندران بخواهیم متفاوت با سایر استان‌ها عمل کنیم مهم‌ترین اقدام در این زمینه جمع آوری زباله‌ها است.

استاندار مازندران وجود زباله در معابر برخی شهرهای استان را تاسف‌بار دانست و گفت: چطور می‌توانیم شهرهای مملو از زباله را به عنوان مقصد سفر هموطنان معرفی کنیم.

این مسئول با تاکید براینکه شهرداران شیوه‌های مختلف را در زمینه جمع آوری زباله به کار ببندند تا کسی به خاطر منظر نازیبا ناشی از وجود زباله خرده نگیرد، خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق به دلایل مختلف زباله مدیریت نمی‌شود این اقدام قابل پسند نیست.

به گزارش ایسنا، ۱۵ خودروی حمل زباله با دستور استاندار مازندران خریداری و به دهیاری‌های استان اعطا شد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
15 خودروی حمل زباله استانی-اجتماعی حسینی‌پور استاندار مازندران زباله مدیریت پسماند شهری منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا