چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
133157
شنبه 1401/12/27 ساعت 09:01
وضعیت کرونایی 4 شهرستان مازندران قرمز و نارنجی است
مازندران
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران:

وضعیت کرونایی 4 شهرستان مازندران قرمز و نارنجی است

ساری- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی استان گفت:وضعیت دو شهرستان قرمز و دو شهرستان نارنجی شده است.

عباس علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی مازندران افزود: وضعیت دو شهرستان قرمز، دو شهرستان نارنجی، ۱۴ شهرستان آبی و چهار شهرستان زرد شده است.

وی افزود: شهرستان‌های گلوگاه و سوادکوه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های کلاردشت و رامسر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و تعداد مناطق با وضعیت آبی به ۱۴ شهرستان کاهش یافت.

وی با عنوان این که شهرستان‌های نکا، قائمشهر، فریدونکنار و تنکابن مناطق زرد کرونایی استان هستند، ادامه داد:: شهرستان‌های بهشهر، میاندورود، ساری، سیمرغ، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، آمل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس و عباس آباد در وضعیت آبی به سر می‌برند.

علیپور تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات را الزامی دانست.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا