چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
134298
شنبه 1402/01/05 ساعت 19:54
3000 میلیارد تومان برای تامین آب گلستان در نظر گرفته شده است
گلستان
استاندار گلستان:

3000 میلیارد تومان برای تامین آب گلستان در نظر گرفته شده است

علی آبادکتول- استاندار گلستان با اشاره به تلاش حداکثری همه مدیران برای حل مشکل کم آبی در این استان، گفت: سه هزار میلیارد تومان برای تامین آب گلستان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان بعدازظهر شنبه با آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: از ابتدای حضور در استان زنگ خطر آب را به صدا در آورده ایم و علاوه بر دو هزار میلیارد تومان مصوبه سفر، هزار میلیارد تومان هم در توافق با وزیر نیرو برای حوزه نیرو در استان اخذ مصوبه کردیمو

علی محمد زنگانه ادامه داد: به دلیل کم توجهی‌های گذشته ۹۵ درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود که این رقم در کشور ۵۰ درصد است و علیرغم هزینه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه منابع آبی استان هنوز هم مشکلاتی آبی وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت خلیج گرگان، یادآور شد: خلیج گرگان که امروز بیش از ۶۵ درصد لایروبی کانال آشور آن انجام شده، بیش از ۴۰ سال از وضعیت اسفباری رنج می‌برد و عده‌ای به نام دفاع از محیط زیست که بیشتر بر پایه کج فهمی و عناد بود، زمینه خشک شدن این خلیج را ایجاد کرده بودند.

زنگانه گفت: با حمایت قاطع رئیس جمهور پروژه علاج بخشی خلیج گرگان در حال اجرا است و ما برای دفاع از حقوق مردم، آبروی خود را در میان گذاشتیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تامین آب شرب علی‌محمد زنگانه گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا