چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
134385
یکشنبه 1402/01/06 ساعت 14:49
پلمب 7 واحد صنفی متخلف در گلستان/ 3643 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد
گلستان
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

پلمب 7 واحد صنفی متخلف در گلستان/ 3643 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پلمب هفت واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است.

دکتر موسی‌الرضا شبیهی امروز یکشنبه ۶ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  برنامه بسیج سلامت نوروزی  با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع سویه جدید اُمیکرون در تجمعات و مراکز پر تردد، ایمنی مواد غذایی و آب در سطح عرضه و کنترل دخانیات به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در حال انجام است.

وی از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این طرح تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. در این طرح بازرسان بهداشت محیط  با تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه‌برداری از آب به‌ صورت سرزده و مستمر از هشت صبح تا هشت شب در ساعت‌های اداری و غیراداری و روزهای تعطیل نظارت فعال خواهند داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه تاکید کرد: تا امروز ۶ فروردین ماه جاری ۱۴ هزار و ۲۶۹  مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و اماکن عمومی انجام شد و ۲۴۳ مورد از واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شبیهی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی هفت واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شده است، تصریح کرد: در بازرسی انجام‌شده سه هزار و ۶۴۳ کیلوگرم  مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است، همچنین سه هزار و ۲۱۸ مورد کلرسنجی از آب شرب صورت گرفته است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی پلمپ واحد صنفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان طرح بسیج سلامت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا