چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
134623
سه‌شنبه 1402/01/08 ساعت 15:01
هیچ مسافری در مازندران بی‌سرپناه نماند
مازندران

هیچ مسافری در مازندران بی‌سرپناه نماند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: سیاست کلی در سفرهای نوروزی امسال بر این بود هیچ مسافری در استان بی‌سرپناه نباشد و در این زمینه بیشترین خدمات ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از  مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، اظهار کرد: امسال برای سفرهای نوروزی دگرگون و متحول در صحنه حاضر شدیم. 

وی با اشاره به افزایش ۳۰درصدی لجستیکی و آمادگی بسیار بالا، افزود: یک اتفاقی که امسال شاهدش بودیم و در سال‌های گذشته نبود تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به‌صورت کمپین و مجتمع در نوروزگاه‌ها خدمات همگانی ارائه می‌دادند.

  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با تاکید بر اینکه سیاست کلی بر این بود هیچ مسافری در استان بی‌سرپناه نباشد، تصریح کرد: براساس سیاست مردم‌محور دستگاه‌ها توانستند بیشترین خدمات را ارائه دهند و با وفاق و همدلی توانستیم بهترین خدمات را ارائه دهیم. 

فخاری گفت: ۴۰میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف چه در بحث سفر ریاست جمهوری، چه در بحث تملکات استانی به جمعیت هلال‌احمر استان اختصاص یافت. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران امدادرسانی دستگاه خدماتی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا