چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
134661
چهارشنبه 1402/01/09 ساعت 01:43
110 هزار گردشگر از امامزادگان گلستان دیدن کردند
گلستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

110 هزار گردشگر از امامزادگان گلستان دیدن کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: از ابتدای طرح ضیافت بهاری 110 هزار گردشگر از امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام روح الله سیلمانی فرد در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای طرح ضیافت بهاری ۱۱۰ هزار گردشگر از امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، ۳۸ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه گلستان برگزار شد، گفت: از ابتدای طرح ضیافت بهاری تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۵۸ نفر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان حضور یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۷۹ خادم افتخاری و ثابت در طرح ضیافت نوروزی به مردم خدمت رسانی کردند، افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۶۰ هزار نفر در افطاری ساده بقاع و موقوفات گلستان شرکت کردند.

وی گفت: در قالب طرح ضیافت بهاری چهار هزار و ۷۶۴ نفر در زائرسراها اسکان ثابت داشته و ۱۰ هزار و ۱۷۰ نفر هم از خدمات اسکان موقت بهره مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: برگزاری مراسمی همچون جزءخوانی، محافل انس با قرآن کریم، تفسیر با حضور علما و قراء از جمله برنامه‌های طرح ضیافت بهاری در گلستان است.

وی گفت: همچنین برنامه‌هایی با محوریت مبلغان تدارک دیده شده که پاسخگوی شبهات، مسائل اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی هستند تا بستر خوبی برای همدلی باشد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
آستان مقدس اوقاف و امور خیریه گلستان ایسنا قرآن کریم ماه مبارک رمضان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا