چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
134903
پنج‌شنبه 1402/01/10 ساعت 22:49
نساجی برای برد مقابل گل گهر باید بجنگد
مازندران
حمید مطهری:

نساجی برای برد مقابل گل گهر باید بجنگد

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران دویدن و جنگیدن در کنار تمرکز بالا را حربه نساجی برای برد مقابل گل گهر سیرجان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم گل گهر سیرجان با اظهار اینکه بازی فردا نیازمند به حمایت هواداران خونگرم هستیم که فوتبال را می‌فهمند، افزود: انتظار داریم تماشاگران با تشویق‌های خود تیم را به جلو هدایت کنند.

وی افزود: هر وقت توانستیم احساسات را با مسائل فنی ترکیب کنیم به تیم فوق العاده تبدیل شدیم و دوست دارم در بازی فردا با حمایت هواداران شبی بزرگ را خلق و دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری با عنوان اینکه تیم گل گهر تیم خوبی است و فوتبال قابل احترامی بازی می‌کند، افزود: تیم نساجی نیز پرامید و پرتلاش است و برای بازی فردا باید بجنگیم و دویدن و جنگیدن در کنار تمرکز حربه اصلی است تا با دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره مصدومان تیم گفت: همیشه به تیم بودن اعتقاد دارم ولی بازیکنان خوبی نداریم و برخی آنها چهارکارنه هستند.

وی با اشاره حضور امیر قلعه نویی در بازی ۵ ردا گفت: وی شناخت کافی نسبت به بازیکنان تیم و لیگ دارند و حضور وی سبب انگیزه بازیکنان می‌شود و وی با دقت لیگ رصد می‌کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا