چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
135010
شنبه 1402/01/12 ساعت 00:09
18 هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر گلستان استفاده کردند
گلستان
مدیرعامل هلال احمر گلستان:

18 هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر گلستان استفاده کردند

گرگا - مدیرعامل هلال احمر گلستان با اشاره به افزایش 40 درصدی مسافرت ها به استان در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: در طرح نوروزی 18 هزار مسافر از خدمات هلال احمر گلستان استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای اولین بار، اقدامات استان‌ها به صورت روزانه و برخط بررسی و اعلام گزارش می‌شود و بر مبنای همین اطلاعات، هلال احمر گلستان از آغاز طرح نوروزی به بیش از ۱۸ هزار مسافر خدمات ارائه داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: با تدابیر استاندار گلستان سفرها ۴۰ درصد افزایش داشته و این استان از یک معبر و گذرگاه مسافران به مقصد گردشگری تبدیل شده است.

وی بیان کرد: با رسیدن به روزهای انتهایی نوروز در پیک دوم سفرها به رانندگان توصیه می‌شود ایمنی حین سفر را رعایت و برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشند.

غریب آبادی گفت: حوادثی که در یکی دو روز اخیر در استان اتفاق افتاده نشان می‌دهد رانندگان به احتیاط بیشتری نیاز دارند تا به سلامت سفر کنند و با خاطرات خوش مجدد در سفرهای تابستانی بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
قاسم غریب آبادی گرگان گلستان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا