چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
135100
شنبه 1402/01/12 ساعت 20:26
111 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

111 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی گلستان طی 48 ساعت اخیر 25 درصد کاهش یافته و به 111 نفر رسیده است.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۱۱۱ نفر بیمار بوده که نسبت به دو روز گذشته با کاهش ۲۵ درصدی، ۴۱ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۲ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده اما طی روزهای اخیر و افزایش دید و بازدیدهای نوروزی جهش محسوسی در کرونا دیده می‌شود.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا