چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
137156
دوشنبه 1402/01/21 ساعت 11:43
135 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

135 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 135 بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۱۳۵ نفر بیمار بوده که نسبت به دو روز گذشته ۶ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۱ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در تعطیلات نوروزی در محدوده ۱۰۰ نفر در نوسان بوده است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری