به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدعباس حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به در سال گذشته اقدامات مناسبی بری توسعه شهرستان آمل انجام گرفته است، اظهار کرد: در این زمینه بحث توسعه همه جانبه مدنظر بود که امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم مسیرهای آینده را نیز برای جلب رضایت مردم طی کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۳۰ پروژه با اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان در آمل به بهرهبرداری رسیده است، گفت: دستگاهها برای سال جاری موظف هستند آمار و اطلاعات مناسبی از پروژههای در دست اجرای شهرستان تهیه و در اختیار مردم و رسانهها قرار دهند، این میزان پروژه حاصل تلاش همه ارکان سیاسی شهرستان و استان است و معتقدیم میزان بهره مندی آمل از اعتبارات و پروژه بیش از میزان اعلام شده است که با دسته بندی از سوی مدیران میتوان به شیرین شدن کام مردم شهرستان منجر شود.
فرماندار آمل با بیان اینکه در حوزه برق در دو منطقه شرق و غرب شهرستان اقدامات مناسبی در سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه برق شرق آمل بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه در آمل بهرهبرداری شده است که از این میزان پروژهها ۲۰هزار نفر بهرهمند شدند و پروژهها در حوزههای احداث شبکه روستایی و شهری، خطوط رینگ ۲۵۰ کیلوولت، ترمیم شبکه، انشعاب و ترانس نصب شده بوده است، همچنین در حوزه برق غرب آمل نیز ۲۰ میلیارد تومان پروژه به بهرهبرداری رسیده که بیش از ۱۰ هزار شهروند آملی از آن بهرهمند شدهاند.
حسینی با بیان اینکه در حوزه آب ۶ پروژه با جمعیت بهرهبردار ۳۳ هزار نفر در آمل بهره برداری شده است، تصریح کرد: این پروژه ها با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات توسعه ملی و مرمتی هزینه شده است.
وی از بهره برداری از پروژههای گازرسانی شامل ۹ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و بهرهمندی ۶هزار خانوار خبر داد و گفت: بنیاد مسکن ۷۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و بهرهمندی ۲۱ هزار خانوار را در شهرستان آمل به بهرهبرداری رسانده است.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه در حوزه مخابرات مجموع اعتبار هزینه شده برای شهرستان ۲۴ میلیارد تومان است، افزود: ۴۲ سایت جدید تقویت تلفن همراه با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال، نصب و راهاندازی تلفن ثابت برای ۵هزار مشترک با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، اجرای فیبر نوری جاده هراز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، اجرای فیبرنوری برای ۴۲سایت با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال، تبدیل کابل هوایی به زمینی برای ۱۵روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اجرای ۲۵ طرح فیبرنوری به منازل ۵هزار نفر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال از مهمترین پروژههای بهرهبرداری شده حوزه مخابراتی در آمل بوده است.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع