به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدی بدراق نژاد در نخستین جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار کرد: با مدیریت خوب فرمانداری، مشارکت و همکاری اعضای ستاد اشتغال شهرستان و پیگیری های موثر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و براساس ارزیابی عملکرد کشوری و استانی در سال ۱۴۰۱، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان در حوزه های مختلف بازرسی کار، بیمه بیکاری، اشتغال و روابط کار، هیات های تخصصی، تشخیص و حل اختلاف، تشکلات کارگری، ستاد اشتغال توانست رتبه نخست استان را کسب نماید.
وی تصریح کرد: تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس در سال گذشته پنج هزارو ۸۰۰ نفر بود که ۱۰۰ درصد این تعهد با اشتغال پنج هزارو ۸۲۵ نفر محقق شد.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اعتبار شهرستان از محل بند "ب" تبصره ۱۶ مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان بصورت تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد در حوزه اشتغال بوده و تلاش داریم تا با همکاری بانک های عامل بتوانیم این تسهیلات را جذب کنیم.
وی ادامه داد: دو سامانه برخط بصورت استانی و کشوری برای پرداخت تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ فعال شده و صفر تا صد ثبت نام تا صد پرداخت تسهیلات از این سامانه انجام می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۳۰ کارگروه، ستاد، کمیسیون در حوزه های مختلف معاونت های سیاسی، امنیتی، برنامه ریزی و عمران در فرمانداری شهرستان با هدف توجه به اشتغال و اقتصاد شهروندان تشکیل شده است.
محمدرضا میرنیا با تبریک کسب رتبه اول ستاد اشتغال شهرستان در استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ رتبه شهرستان گنبدکاووس در حوزه ارزیابی عملکرد ستاد اشتغال سه بود که با همدلی، وحدت و مشارکت اعضای ستاد، فرمانداری، بخشداری و شهرداری این رتبه به رتبه نخست ارتقاء پیدا کرد.
در این جلسه لوح تقدیر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان به اعضای ستاد اشتغال در راستای کسب رتبه نخست استانی اهدا شد.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱