چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
137411
چهارشنبه 1402/01/23 ساعت 14:19
ضرب و شتم جنگلبانان گلستانی/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند
گلستان
مدیرکل منابع طبیعی گلستان خبرداد؛

ضرب و شتم جنگلبانان گلستانی/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند

گرگان- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشف قاچاق چوب آلات جنگلی در شهرستان رامیان و زخمی شدن دو جنگلبان بر اثر حمله قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سلامتی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران حفاظتی رامیان، ۲۸ روز در سطح جنگل‌های این شهرستان در کمین بوده و در عملیاتی بامداد امروز (چهارشنبه) توانستند سه نفر از عاملان قاچاق چوب را دستگیر کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: قاچاقچیان چوب به دو نفر از جنگلبانان حمله کرده که دو نفر راهی بیمارستان شده و از ناحیه سر و انگشت دچار شکستگی شدند.

وی ادامه داد: جنگلبانان اصغر سمیعی و مجید کوه نشین مصدوم شده و جنگلبانان حمزه سمیعی، نجاتعلی کوه نشین و محمدرضا کاغذلو در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان توضیح داد: در این قاچاق دو بار نیسان که درختان توسکا بوده، کشف و ضبط شده است و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی می‌شوند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
جنگلبان حمید سلامتی رامیان گرگان منابع طبیعی گلستان
اشتراک گذاری