چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138280
سه‌شنبه 1402/01/29 ساعت 12:35
نماینده رودبار: باید وزارت جهادکشاورزی مزارع رودبار را سمپاشی کند
گیلان

نماینده رودبار: باید وزارت جهادکشاورزی مزارع رودبار را سمپاشی کند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملخ شهرستان رودبار را برداشته است لذا برای جلوگیری از خسارات بیشتر باید مزارع از سوی وزارت جهادکشاورزی سمپاشی شود.

به گزارش ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر کشور، بیان کرد: حل مشکل زباله گیلان با انتقال آن به رودبار حل نمی‌شود چراکه شهرستان رشت ۵۵ هکتار زمین دارد و نمی تواند مشکلات خود را حل کند.

رودبار به عنوان پیشانی استان گیلان است، منطقه زباله گیلان باید به منطقه شرق استان که خود محل تولید زباله است و یا مناطق تحت پوشش استاندار انتقال یابد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملخ شهرستان رودبار را برداشته است و سم گرفتن برای مردم سخت شده است لذا برای جلوگیری از خسارات بیشتر باید مزارع از سوی وزارت جهادکشاورزی سمپاشی شود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استان گیلان شهرستان رودبار ملخ مهرداد گودرزوند چگینی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا