چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138555
پنج‌شنبه 1402/01/31 ساعت 12:42
تعداد بیماران بستری کرونایی گلستان به 127 نفر رسید
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

تعداد بیماران بستری کرونایی گلستان به 127 نفر رسید

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در گلستان به 127 نفر رسید.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۱۲۷ نفر بیمار رسیده که نسبت به دو روز گذشته ۹ نفر کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۳ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: طی هفته‌های گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا سیر صعودی محسوسی گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد که از ۱۴ شهرستان استان، ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار داشته و تنها بندرگز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا