چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138857
یکشنبه 1402/02/03 ساعت 21:14
خون به رگ‌های صنعت نفت برگشت/ آبادانی ها در حال فرار از خطر سقوط
مازندران
هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

خون به رگ‌های صنعت نفت برگشت/ آبادانی ها در حال فرار از خطر سقوط

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی به ماندن در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار روز نخست هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه خانگی میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با برتری ٤ بر صفر تیم جنوبی به پایان رسید.

طالب ریکانی دو بار در دقایق ۵۹ و ۶۶ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ٧٧ و حسن بیت سعید در دقیقه ٨٨ برای صنعت نفت گل زد.

صنعت نفت که با ۱۷ امتیاز یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول بود، با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به یک امتیازی مس کرمان رسید تا در سه هفته پایانی شانس خود برای ماندن در لیگ برتر را افزایش دهد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا